.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور معاون استاندار گیلان؛
فرماندار جدید فومن معرفی شد
معارفه فرماندار جديد فومن با حضور معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار، مسئولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری فومن برگزار شد.

اسماعیل قربانزاده با حضور معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار گیلان بعنوان فرماندار جدید فومن معرفی شد.

به گزارش شمال نیوز مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید این شهرستان بعد از ظهر ديروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری فومن برگزار شد. 

فرماندار سابق فومن در مراسم تودیع خود به انجام خدمات چهار ساله در این شهرستان پرداخت و اظهار کرد: برنامه‌هایی که در مدت چهار سال مدیریتی خود طرح کردیم برای ارتقا و توسعه این شهر بوده است.

محمد فلاح‌شجاعی با بیان اینکه رویکرد دولت در خدمتگزاری به مردم بسیار زیاد است، افزود: تمام تلاش دولتمردان و مسئولان به حفظ خدمتگزاری و برطرف کردن محرومیت‌ها است ضمن اینکه قضاوت بر عهده مردم قرار دارد.

وي ادامه داد: دولت در اجرای برنامه‌ها و اهداف خود تنها به اجرای قانون توجه نداشته بلکه در کنار قانون نگاه مردم را در رویکرد خود لحاظ کرده است.

وی با اشاره به اینکه فومن 23 هزار خانوار دارد که 8 هزار خانوار آن زیرپوشش نهادهای حمایتی هستند، بیان کرد: وجود چنین آماری نشان دهنده ضعف در این بخش است که باید مدیران در برنامه و اهداف خود به دنبال برطرف کردن محرومیت‌ها و کاهش این آمار باشند.

فلاح‌شجاعی خواستار همراهی با فرماندار جدید فومن از تمام مدیران و مسئولان شد و گفت: می‌توان با همدلی و تعامل مشکلات را با آرامش بیشتر و دغدغه کمتری برطرف کرد و اهداف سازمانی خود را به سر منزل مقصود رساند.

فرماندار جدید فومن نیز در مراسم معارفه خود از حسن اعتماد استاندار گیلان در اعطای مسئولیت فرمانداری این شهر قدردانی کرد و گفت: در مدت هفت ماه اخیر و در دوران اوج انتخابات استاندار گیلان بنده را معاون سیاسی ‌امنیتی تالش انتخاب کردند و هم‌اکنون تصدی‌گری فرمانداری فومن را به بنده محول کردند که این حسن اعتماد جای قدردانی دارد.

اسماعیل قربانزاده خود را سرباز نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: در مدت 27 سال مسئولیت خود در بدنه وزارت کشور به دنبال منصب و عنوان نبوده‌ام و اکنون که عهده‌دار این مسئولیت هستم خود را پاسخگوی مطالبات مرد و دولت می‌دانم و از تمام مدیران، مسئولان نهادها و مردم برای انجام بهتر کارها و رونق بیشتر این شهر کمک می‌خواهم.

وی اطاعت از رهبری و ولایت، اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت، حفظ کرامت انسانی و عزت نفس، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی و نقد پذیری، صداقت در رفتار، گفتار و عمل، امانت‌داری و قانون‌مندی، حق محوری و انصاف، حفظ منافع ملی و مسائل انقلاب اسلامی، توجه ویژه به افراد محروم و همراهی با تمام مسئولان و مردم را از سیاست‌های اصلی کار خود در مسئولیت جدید برشمرد.

فرماندار جدید فومن با اشاره به درپیش بودن ماه مبارک رمضان از تمام مسئولان نهادها و دستگاه‌ها و مردم خواست از نوشتن پیام تبریک برای وی خودداری کرده و هزینه چنین اقدامی را صرف ایتام افراد نیازمند کنند. 

در مراسم مذکور ضمن قدردانی از تلاش‌های محمد فلاح‌شجاعی، اسماعیل قربانزاده فرماندار جدید فومن معرفی شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.